Gwarancja i serwis
Wszystkie towary oferowane w sklepie FOTOZAKUPY.PL są nowe, sprawne i objęte gwarancją. W przypadku uszkodzenia produktu, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podane na karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta (gwaranta).
Mój produkt nie funkcjonuje poprawnie, co mogę zrobić ?
Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z serwisem producenta lub jego działem wsparcia technicznego lub naszą infolinią. Jeżeli powyższe czynności nie rozwiążą problemu i twójego produkt nadal nie działa prawidowo należy złożyć zgłoszenie serwisowe.
Jak i gdzie złożyć zgłoszenie serwisowe ?
Zgłoszenie reklamacyjne można składać bezpośrednio u producenta, adresy serwisów sa podane na karcie gwarancyjnej producenta lub na jego stronie internetowej. Przed wysyłk towaru sugerujemy aby zapoznać się z warunkami składania reklamacji u danego producenta oraz wypełnic zgłoszenie reklamacyjne.
Reklamację można również złożyć w naszym sklepie, zwracamy jednak uwagę, że nie dokonujemy napraw sprzętu a jedynie pośredniczymy w jego przekazaniudo serwisu co wydłuża czas naprawy serwisowej zwykle o około 5-7 dni.